{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} C {{weatherData.main.temp}}
|

شبکه سوم سیما در زیر نویس یکی از بخش‌های خبری خود، به اشتباه شایعه منتشر شده در مورد جدایی اصغر حاجیلو از این باشگاه را منتشر کرد که با واکنش باشگاه استقلال همراه شد.


دلخوری دوباره استقلال از تلویزیون!
بیشتر بخوانید
به گزارش پندار آنلاین:

پس از بود و نبود سرپرست تیم استقلال در تمرینات این تیم پس از بازگشت اعضای تیم از اردوی ترکیه خیلی‌ها بر این اعتقاد بودند که اصغر حاجیلو به دلایلی که نمی‌توان بیان کرد دیگر نمی‌خواهد با این مجموعه همکاری کند. این موضوع سرانجام در برنامه هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری خاتمه یافت. آنجا که سرپرست استقلال با برگه‌ای در دست به همه گفت که برای آنژیوگرافی قلب باید به بیمارستان مراجعه کند و در این مدت نیز تحت مداوا و استراحت بوده است. همین خبر کافی بود تا برداشت بروبچه‌های سیما و بخش اخبار ورزشی این‌گونه باشد که حاجیلو کناره گیری بی‌سر و صدایی از این سمت داشته است. زیرنویس شدن این خبر در بخشی از برنامه‌های سیما بلافاصله با واکنش مسئولان باشگاه استقلال روی سایت خبری این باشگاه مواجه شد. اینکه حاجیلو در مصاحبه‌ای گفته از سمتش استعفا نکرده و همچنان با استقلال همکاری می‌کند. استقلالی‌ها از سیما خواستند این اشتباه را سریع برطرف کنند. با توجه به اتفاقات چند ماه پیش که باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن با مسئولان تلویزیون بر سر نوشتن نام این دو تیم با پسوند «تهران» و «اصفهان» به جای ایران وارد دعوا شده بودند! این اشتباه لپی بلافاصله برطرف شده و در تلویزیون اعلام شد که سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود استعفا نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

گوناگون